About gästbloggning

Jag har fått tag på en gästbloggare! Tack tack tack! MEN hon behöver inspiration. Vad vill ni att hon ska skriva om? Sin medryttarhäst? Eller har ni nåt annat roligt? Det är iallafall en tjej som heter Frida som ska få ta över här i en vecka. Ska försöka få tag på en till så det blir massor av bloggning! :D

Igår hände det iallafall en jätterolig grej. När vi skulle rida lektion la sig en häst ner och rullade med sadel och ryttare på. Tack och lov lyckades ryttaren hoppa av i sista sekund och slippa bli mosad. Det var grymt kul! Ännu roligare med min skadeglädje! :D

Mer när jag kommer hem!
Kram! :D

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Roligt med gästbloggning!!! mindre roligt med hästen som la sig ner, jag blev jätterädd och dessutom fick jag framvalvet på knät när hon rullade över på sidan nu har jag ett STORT blåmärke och det gör väldigt ont att gå i trappor. tur att hon inte rullade över på rygg och att hon inte blev skadad!

2011-04-08 @ 08:47:40
Postat av: Louise

Haha! De va så himla roligt! xD Jaa, hon hade kunnat bryta ryggen!

2011-04-08 @ 09:00:48
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0