Äntligen header

Som alla redan sett så har jag nu en header! Den blev asbra och de va Frida som gjorde den. (gästbloggare)Men frågan är, Vad tycker ni? bra, dålig, fin, ful, behöver något ändras? Det är ju trots allt ni som ska se den och läsa min blogg :D Ska försöka lära mig hur man kodar osv ifall jag någongång vill byta elr så. Eftersom det blev så konstigt i dom två förra inläggen med långa texter även om jag hoppat ner. Nivet när man trycker på enter ;) Så ska jag iaf prova göra om dom och se ifall de blir bra. Därför kan det hoppa in samma sak igen, men då är det inget fel utan bara jag som fixar och trixar lite :D

Såg att det var glest med bilder så här kommer det några :D


Okej, det var ÅRATAL sen, jag hade min fula gamla hjälm, ser drogad har och inte stövlar. MEN jag tyckte hästen va göllig! :D


Älskade Fia <3






Enjoy!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0