Dagens ridning

Idag var det dressyr som gällde! Jag hade en häst som heter Corona och det gick superbra. Vi tränade lite programridning och C var snäll och ganska mjuk om man jämför med förra gången. Det var faktiskt en som satt på läktarn som tyckte att jag red väldigt bra och att den gruppen jag red i var för lätt?... Hur man nu kan tycka det xD Haha men det var skojj att höra :D

Corona

Tänkte också berätta en liten rolig grej som jag fick reda på idag. Jag har tydligen blivit uttagen till en dressyrtävling på Billdals ridklubb. Eftersom inte alla får vara med har ridlärarna och styrelsen valt ut ett antal elever som får vara med, och det fick jag! Ganska otroligt egentligen eftersom den ridskolan är grymt stor! Vet själv inte hur det kommer gå men jag hoppas såklart på det bästa, dessutom kom jag tvåa när jag red det programmet jag ska rida förra gången, just därför hade det varit skojj om jag kunde göra lika bra ifån mig igen :D

Tävlingen äger rum söndagen den 8/5 och jag ska ha en häst som heter Jane. Hon har gjort väldigt bra ifrån sig på tidigare tävlingar så det är ju bra :d Ett lycka till kanske?



Jane

Jag har också gjort klart min No-poster och såhär blev den:

 
Själv är jag väldigt nöjd med resultatet :D

Kram!


Kommentarer
Postat av: Faster

Grattis till tävlingen. Postern ser jättebra ut, den borde du få MVG på tycker jag :)

Lycka till på tävlingen (som är dan före min födelsedag) ;).

2011-04-29 @ 10:33:23
Postat av: Sara

Det gick jättebra för dig igår och du är mycket bättre än mig och många andra i gruppen, SÅ SLUTA säga att du inte är det!!! dessutom, har jag kollat när min konfirmationsträff är och den är helgen efter så jag kommer absolut och kollar på tävlingen :)

2011-04-29 @ 19:02:26
Postat av: Louise

Tack så mycke båda två! :D Gud vad bra att du kan komma Sara! Så får du och alla andra heja riktigt ordentligt! :D



Tack faster! Fick MVG minus... Skulle ha förklarat hur allt funkade tsm mer, men jag är ändå nöjd. Haha, din födelsedag glömmer jag inte ;)

2011-04-29 @ 22:28:45
URL: http://hesti.blogg.se/
Postat av: Kristin

Grattis till uttsgningen till tävlingen! Riktigt roligt! Lycka till!

2011-04-30 @ 04:33:16
Postat av: Kristin

Uttagningen menar jag såklart, tror den gamla svenskläraren har problem med stavningen, eller beror det på att klockan är 04.35 just nu:)

2011-04-30 @ 04:36:00
Postat av: Louise

Kristin: Tack! Haha aa, tror de beror på det :D

2011-04-30 @ 17:47:53
URL: http://hesti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0