Dålig uppdatering, jag vet :/

Men idag ska jag försöka mig på att skriva lite fler lite intressantare inlägg. Lite svårt med tanke på att jag typ inte ska göra något. Men ska försöka slänga in lite bilder också, kanske på Nellie, vad sägs om det. Tänkte nämligen ta en långpromenad idag lite senare. Kom igen, kan ni inte ge mig lite inspiration, jag är ny i bloggandet, så jag vet inte vad jag ska skriva om. Vad vill ni läsa om? Önska vad som helst!
Frida med idétorka :/ Måste bara lägga till att jag äntligen fattat hur man gör såna streck över e: n, yes! :D
p.s. ska jobba på min Sci- läxa idag, göra en poster om digestive symstem, circulatory system och respiratory system (ni får stå ut med att jag skriver på engelska, vet inte vad de heter på svenska p.g.a. våran skitno- lärare i 7: an, nämner inga namn..) och hur de jobbar tillsammans. Problemet är att den ska vara kreativ, och det är ju inte direkt min starka sida.. Behöver inspiration där med, någon som går på ies, SARA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0