Hoppning

Som alla vet så hoppade jag idag. Det gick verkligen super! Kasper hoppar jättefint och höjde ryggen som han ska. Hoppade som högst ca. 80 och det tycker jag är helt lagom. :D 

 

Såhär hoppade jag. Över hindret på diagonalen, till ett hinder som vi byggde upp till 80cm, sedan till krysset och avslutade på hindret på kortsidan. Där nere i hörnet till vänster står det ingång, men det syns inte så mycket. Såklart hoppade jag fram också innan jag började med själva banan. Det gjorde jag på nummer 1,2,3 nästan alla då. Sedan i slutet gjorde vi en liiiten förändring. Vi flyttade nummer 1 så den låg bredvid 4 men på andra sidan volten för att hoppa av lite. Allt gick jättebra och han bjöd mot hindrena när han kommit igång. Blev helt chockad!  Han tyckte nog det var skojj, Sötnos! :D

Bilder på själva hoppningen kommer ikväll! :D Glöm inte att komma in å kolla !

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0