Innan hästar på heltid

Ja, vad gjorde jag nu då innan jag började med hästar på ``heltid´´. Tro det eller ej, men jag tävlingssimmade. Det var inget seriöst men jag åkte ändå på tävlingar som kunde ligga någon timme bort. Precis innan jag slutade tränade jag 3-4 gånger i veckan och red kanske 2 gånger. Om jag inte minns helt fel tränade jag även karate vid denna tid 2 gånger i veckan. Det blev stressit och ibland kunde det komma in en tävling lite här och var som tog upp en hel helg. Karaten slutade jag med först eftersom det blev tråkigt. Jag var tvungen att gå upp i vuxengruppen av någon anledning och det blev för svårt helt enkelt. Några år senare slutatde jag även med simningen eftersom jag inte tyckte det var lika roligt längre och jag ville satsa på hästarna. Så blev det och jag slutade. Vilket är väldigt synd, eftersom jag hade världens kondition och muskler lite varstans. Tyvärr har väl konditionen nästan försvunnut och musklerna flyttat sig till magen och ben pga ridningen. Men det är inte helt fel det heller :) Så det var några år sen jag slutade och jag ångrar inte mitt val alls. Men det finns faktiskt en likhet med ridning och simning. Man fryser baken av sig på vintern! När man är i stallet fryser man eftersom man är ute flera timmar i minusgrader och i simningen när man går upp ur vattnet. Haha xD

Bjuder på denna. Jag står på startpall nr.3. Som ni ser på datumnet så var jag bara fjuttiga 11 år xD



Hittade denna på mig när jag hade gaaalet långt hår. Ni fattar varför jag klippte mig va? xD

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0