Jag är gladeligladglad!

Jag sitter just nu på hotellet och väntar. Väntar på att vi ska äta middag, för sen kan man gå och lägga sig och imorgon sticker vi hem. Kommer nog vara hemma vid 5-6 tiden och då sticker jag till stallet :D Ska träffa människorna där och leva livet.

Här skiner solen och jag kan inte gå till stallet, har verkligen längtat efter det. Fasdt imorgon, ja då, då blire stalla av. nu tänkte jag iallafall berätta lite om mitt påsklov.

Tog ledigt på fredagen eftersom vi skulle åka bil upp till norrland där nästan hela släkten bor. Klockan sju på morgonen skulle vi åka för att hinna halvvägs till hudiksvall för att övernatta. Vi var framme kanske vid halv fem och fick då vänta en timme på att äta eftersom vi hade bokad resturang vid kanske halv 6? På lördagen åt vi frukost och for iväg igen. Var framme vid 5 och då hade mormor lagat mat. Palt blev de och det var supergott! :D Sen åkte vi till farmor för där skulle jag sova när mamma, pappa, brorsan och några till skulle åka till fjällen för att åka skoter och pimpla. Jag åkte själv inte med eftersom jag är verkligen inte en snötjej. För mig är det bara kallt, blött och jobbit. Dessutom är jag livrädd att åka skoter i ner och uppförsbackar. Vi har själv några skotar och dom vågar jag bara köra på planmark. Som sagt så är jag feg, fast inte när det gäller hästar förståss ;)

När dom hade åkt på söndagen så gjorde jag inget speciellt på hela veckan. Slappade bara och löste korsord, typ. Men det var gött att slippa skolan. Jag vet att jag har läxor, men dom har jag inte gjort för de behöver jag internet och det hade jag inte. Supersmart! Menmen, jag har ju hela 2 timmar imorgon :) E

fter hela integjortnågotveckan så fyllde jag år på lördagen. Alltså igår. Blev femton år. Är riktigt stor nu! :D Haha. Fick pengar och lite bakgrejer. Eftersom jag fick min jw-hjälm i februari som en tidig present blev det inte så mycket, fick ju välja mellan att få den då elr nu. Och då valde jag såklart då, hade inte kunnat vänta mycket längre :D Kommer bilder på presenterna och tårtan imorgon när jag kommer hem, för kameran ligger i bilen och orkar inte gå ner just nu.

Såklart har jag ätit massor av godis också. Det har ju faktiskt varit påsk ;) Ja, de här var min vecka väldigt kortfattat. Som sagt så kommer bilder imorgon när jag kommer hem.

Kram och sen glad påsk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0