No school...!

Nope, de blev ingen skola idag. Har sjukt ont i huvet och hostar sjukt mycket! Men det finns ju en positiv sak med det iaf, massa uppdatering! Nu blir ni allt glada va? :D
Just nu sitter jag och kollar på Timmy Lamm. Eller jag tittar inte men det är igång xD Så himla söta.

Har lite panik över en grej. Jag åker på fredan nästa vecka (alltså inte nu på fredag) och är borta en vecka och 3 dar. Kommer hem på måndagen vecka 17. Kommer nog inte ha internet på hela tiden eftersom jag ska bo hos farmor å farfar när mamma, pappa och brorsan åker bort och dom har inte det. Vill ju såklart inte att ni ska sluta läsa bara för att jag inte skriver något på hela tiden. Därför undrar jag om någon vill gästblogga? Det skulle verkligen vara jättesnällt! Fundera på det!

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0