Prao

Är hemma idag också... Inte alls roligt! :( MEN, jag KANSKE KANSKE KANSKE kan berätta världens roligaste grej om typ 2-3 månader! AAA! Trodde de kanske aldrig skulle hända mig! :D Men vänta er inte för mycket bara, de blir kanske av typ 1 % Haha xD

Jag behöver komma på vart jag ska praoa också. Helst på ett stall eller djursjukhus. Fast alla ds kan typ inte ta emot praoelever så det blir de nog inte. Ska försöka satsa på ett vanligt stall bara. Måste bestämma mig vilket och det är inte jättelätt, tyvärr. Fast en sak är bra, vi har praovecka v.21 så det är ett tag kvar att tänka. :D Gr8! Några ideer annars?
Skriver ett till inlägg lite senare :D

Här får ni lite bilder på Kasper som jag precis fick :D


Han e väl för gullig <3


Kommentarer
Postat av: Frida

VI MÅSTE KOMMA PÅ VART VI SKA PRAO, MS MILNER SA ATT OM MAN INTE HAR ETT STÄLLE SNART FÅR MAN PRAOA PÅ SKOLAN!!!!!!!!! och det vore ju inte bra eller hur?

2011-04-05 @ 18:17:19
Postat av: Louise

VA??!! DU SKOJJAR MED MIG! VI SKA INTE PRAOA PÅ SKOLAN! NO WAY LIXOM!

2011-04-05 @ 20:09:26
URL: http://hesti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0