Så blir det- prao

Det blir stall idag iallafall. Måste dit för att få en påskrift av handledaren där jag ska praoa. Om jag inte får den snart måste jag praoa på skolan och det vill jag verkligen inte! Vad gör man? Städar, suddar ut blyertssträck elller är man nån slags hjälpreda på lektionerna? Det är något jag helst inte gör. Även om det är jobbit att mocka när det är 100grader ute och man håller på att svättas ihjäl så är det något jag så himla mycket mer gärna gör än att vara på skolan. Att få vara med hästarna, hjälpa som små förväntansfulla barnen som för första gången ska rida och beta hästarna i solen. Inget kan slå det!

Okej, nu låter jag som värsta poeten elr va de heter xD
Nu måste jag byta om och sen sticker jag kvart över (nu är den 16.09)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0