sjukling

Usch för att vara sjuk! Det är verkligen jätejobbigt och tråkigt! Hade ont i huvet, HOSTAR, fryser och har börjat snora... Det var nog inte så smart att gå till stallet varken idag eller igår. Men om jag inte går har jag ju inget att göra så jag var tvungen. Har precis druckit en treo för jag kan inte svälja tabletter. Det är heelt sjukt! Kan stå i flera timmar och nästan börja gråta över en liten tablett, det har satt sig i huvet lixom. Så himla trååkigt eftersom treo är jätteäckligt! BläBläBlä! Hoppas jag kan gå till skolan imorgon bara... :/

Det var verkligen kaos i stallet idag. En tjej ramla av, hästen stack och var helt galen! Tack å lov sprang han in i en ledig hage så han kunde stängas in! Bra sammarbete alla!
Jag är leeeeerig! Ebba hoppade med båda hästarna och jag skulle bygga. Haha, stog nog lite för nära hindret för det skvätte upp i varje språng. två till hoppade samtidigt och allt gick bra! :D Det var asskojj att se Långben hoppa eftersom han inte kan bli mer dressyrponny. Grymmaste tekniken. Haha :D

Nu ska jag lägga in en hiss/diss sen måste jag skriva på en engeska grej som ska vara klar på tisdag? tror jag.

Kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0