Skillat!

Lyckades ramla av idag, så himla skillat! Ska försöka berätta hur det gick till : Jag hade Pippi, som jag redan berättat slänger hon sig in i galoppen och rusar, hon kan nästan inte samla sig och kastar sig över hinder. Hur som helst så skulle vi hoppa två hinder, som en studs. Hon hoppade jättestort över det första hindret och kunde därför inte hoppa över nästa eftersom avståndet blev för kort för henne. Hon slängde sig då åt sidan och jag flög in i hinderstödet och flög som ett flygplan ner i backen med huvet/ansiktet före. Hndret som jag kraschade in i välte och hästen trampade av tygeln. Ren kaos! Fick springa iväg och hämta en ny tygel för att kunna rida igen. Det roligaste var att jag medans jag flög tänkte ``nej, nu kommer min jw-hjälm bli smutsig´´ Så typiskt mig. Fast jag är lite överbeskyddande så det förvånar mig inte. Haha xD Resten gick bra och jag lever. Förutom att jag kommer få VÄRLDENS blåmärke på låret. Kan knappt sitta xD

När jag tänker efter har nästan hela dagen varit kaos. Det ösregnar, vi missade bussen och jag ramlade av. Fast nåndag måste vara sämre än den andra xD
 

Kasper får stå för bilden :D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0