Skolarbete

Jag kanske inte har nämnt det, men jag håller på att göra ett schabrak i slöjden på skolan. Jag har redan sytt alla rutor och gjort två sidor. Nu ska jag bara sätta ihop den, sy på en kant och sy på passpoalen. Jag tror den kommer bli jättebra och jag är nöjd än så länge iallfall. Lite tunn kanske den e då men de spelar ingen roll ;) Vad jag ville säga var att, i måndags var jag och pappa å köpte en passpoal. Tog lite kort på den :D



Denhär blir passpoal på ett mörkblått schabrak! Snyggt? :D

Förresten har jag kommit på att det är ganska skojj att fota. Speciellt sånna här bilder, nära och så de ligger lite snyggt. (kolakakorna) ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0