Tja!

Idag var det teori och vi snackade om lite olika sjukdomar. Hade också Citizen och det gick najs! Efter det red jag ut på Robin med en i stallet och han skenade några gånger för att hinna ikapp. Så himla söt, när han inte ser hästen framför skenar han bara för att inte bli lämnad. Men det är bara skojjit! Om han inte bockar då men de gjorde han inte ;) Vi var ute i kanske 45 minuter.
Jag och Frida har faktiskt bestämt at vi ska rida ut på lördag med Kasper och Robin. Båda hästarna skenar och bockar så det känns ju jättebra xD Haha kommer ta typ fem minuter att gå timmesrundan för vi kommer skena genom hela skogen.

Har lite bråttom för jag måste göra driljarder läxorså det blir ett lite kortare inlägg idag, men här kommer lite bilder som utovat! :D



Min fina tårta :D



Skulle använt mig av maränger oxå men dom fick inte plats xD



Detta fick jag av faster! Danke! :D

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0