YES!

Just nu känner jag mig så jävla duktig! Lyckades lägga in headern själv, trots att jag aldrig gjort det innan eller visste hur man gör :D. Fick lite hjälp av google och lite guider, men förutom det så var jag själv, eheh :D:D:D Jag vet att den är lite sådär, men det får ni stå ut med. Okej, nu ska jag sluta skryta. Är bara så himla glad att jag för en gångs skull lyckas med något utan hjälp från maaassa människor :D:D. Jaa, konstigt inlägg här, host. Förresten, bara jag som tycker det är sjukligt varmt? Håller seriöst på att dö. Imorgon kommer Lollo hem, så då slipper ni mina ointressanta inlägg. Men nu innan jag försvinner får ni önska vad ni vill jag ska skriva, er önskan är min lag, vad vill ni ha ett inlägg om? Kom igen nu, svara, annars blir det så tråkigt! Frida

Kommentarer
Postat av: Louise

DUKTIGT! :D Du kan skriva ett lååångt inlägg om hur du lyckades bli medryttare på Robin. De vore najs:D

2011-04-24 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0