Idag är en sån dag

Vissa dagar har man bara inte orken, ingen inspiration och ingen lust att skriva på bloggen. Idag är en sån dag. 
Det är svårt att komma på vad man ska skriva, speciellt när man inte gör det man brukar skriva om.
Jag vet att denna bloggen kommer komma igång bättre när jag får hem Nice, för då kan jag skriva om träningar osv. men just nu så går det inte, det finns inget att skriva om.
Jag ska verkligen försöka skriva så mycket jag kan om det jag tror ni tycker är intressant, för jag vet att det inte alltid är jätteroligt att läsa om vad man gjort hela dagarna, jag läser själv massa bloggar (kanske eran ;)) och vet vad som är skojj och intressant. Ofc så skriver jag om vad jag gjort osv. men då försöker jag alltid lägga in nåt annat också. Vilket inte alltid är så lätt.
Så ibland får ni tyvärr ta emot ointressanta inlägg, sorry, men försöker.
Det kan även hända att jag inte skriver på en dag eller två, sorry för det med. Men då är det oftast så att jag faktiskt inte har något att skriva om. Och det är inte jätteskoj för er att läsa om inget lixom. Håller ni med?
Jag tycker nämligen att det är mer värt att vänta med att skriva och sen skriva nåt bra, istället för att skriva hundra olika tråkiga inlägg.

Och jag vet, bloggen kan bli bättre, men med eran hjälp. Så berätta vad ni vill att jag ska skriva om, kommentera och skriv era åsikter! Har bett er göra de tusen gånger tidigare. Men ingen svarar? Jag har ju sett min statistik, ni finns där, men verkar inte vilja visa det. En liten liten tiny kommentar kan hjälpa denna bloggen att bli större, och det kan hjälpa mig att driva bloggen framåt.

Jag startade inte denna bloggen för att sen skita i den. Så kom igen!

Jag vet att ni kan, och ni vet att jag kan!
Så, sista gången jag frågar innan jag lägger ner den helt: Vad vill ni att jag ska skriva om? Snälla svara. Vill ni ha en bra blogg, så kommentera

Kramar Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0