Vad jag brukar göra på sommarlovet.

Det första alla tänker på är väl att man badar. Det gör jag också såklart, men eftersom jag är den största badkrukan någon nånsin skådat så tar det ett tag för mig att komma i. Hehe, kan bara skylla på mig själv ;). Iaf, det är egentligen lite konstigt eftersom jag simmade innan, tävlade och höll på. Då var det inte alls svårt att komma i vattnet. Iochförsig var det innomhus, men jag tycker ändå det är kallt där. Dessutom var vissa tävlingar och ibland träningar utomhus. Och det kan jag säga, det var kallt! Speciellt när inte vädret var på våran sida, som den sällan var xD
Vi har våran stuga mitt i skogen med en egen sjö som vi delar med några släktingar, så jag slipper skämmas när jag står vid vattnet i flera timmar innan jag doppar benen. Haha !

Sen om jag får chansen så rider jag en hel del också. Det är så att en av mina vuxna släktingar eller hur man nu säger, är ridlärare så jag får hänga med ibland och rida. Sen har jag träffat en kompis däruppe också som jag häger med ibland, så en del ridning blir det.

Egentligen gör jag inte så mycket mer, förutom småsaker som typ bakar, slöar och hälsar på släkten. (Typ alla bor där uppe)

Inte så intressant kanske, men vill ni inte läsa, gör inte de! :D

Morsning korsning! :D



Va tvungen att ladda upp den, der ääär så gott när allt kokar ute :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0