En vecka kvar

Precis idag är det en vecka kvar till tävlingen med Putte. Tror faktiskt det kommer gå ganska bra om Putte är lika duktig som han har varit dom senaste gångerna. Kan inte direkt träna in nåt nytt nu eftersom jag bara ska rida honom tvp gånger innan själva tävlingsdagen. Fast som sagt så nöjer jag mig med att han går hyffsat och att vi lyckas rida genom hela programmet utan alldeles för tydliga missar. 

Det enda som gör min en aning orolig är att jag inte vet om dom fått min anmälan. För man skulle skicka in den på mejl och min dator dampade lite när jag gjorde det så jag vet inte, förhoppningsvis så har dom fått den. Har ju inte heller fått nåt svar, men jag hoppas på det bästa. Ska försöka få nån som filmar ritten och kanske tar kort på framridningen så ska jag lägga in massvis med bilder. :D

Ska även provrida Nice igen på torsdag för att verkligen bestämma mig ifall jag vill ha henne. Vill jag inte så får jag fortsätta leta vidare. Förhoppningsvis blir det hon för då slipper jag vara stressad över att hitta en häst. Det är ju inte så långt kvar innan vi åker till stugan nu. Men det löser sig nog.


Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0