Provridning King

Har nu provridit King och det gick helt okej. Han var stor, som sagt fast kändes ändå mindre när jag satt på. Haha, allt började med att jag skulle hämta honom från hagen, och ja, de gick väl sådär. Han ville inte komma in och sprang iväg och töntade sig. Så gullig! Men tillslut fick jag iallafall tag på honom och gick in i stallet för att göra iordning honom. Där gnäggade han HELA TIDEN! Antagligen för att han kände sig ensam, vilket jag kan förstå. Han verkade inte precis vara en häst som trivs att vara ensam, utan han vill ha en kompis med sig hela tiden.

Ridningen gick väl helt okej, för man kan ju inte precis förvänta sig att de ska gå superbra första gången man rider hästen. Dessutom var han spänd och ja, de säger väl allt.



Sen provade jag att hoppa lite också :D

 




Men jag har ändå beslutat mig för att inte ta honom, det kändes inte rätt lixom, även om han var mysig att rida osv. Men jag tror nog ändå att jag hittar en annan häst jag vill ha :D Ideer?

Kram!


Kommentarer
Postat av: jag vet allt

ranchen,sjöis

2011-06-03 @ 21:21:01
Postat av: sarah thorsén :)

du har möjligtvis inte numret eller mail-adress till dem som har honom just nu? i så fall kanske du skulle kunna ge de till mig, hade varit väldigt uppskattat så som jag har letat efter honom.. han på tenhults uthyrning svarar inte på mina mail heller så det är lite svårt /:

2011-06-04 @ 22:04:27
URL: http://sthorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0