Provridning på sjöis

Provred idag då som ni alla redan visste. Red 6 stycken.
Den första heter Bombibitt, och nä, den blev det inte. Han var väldigt snäll å så men jag vill ha en framåt häst och det kan man inte precis säga att han var. Sen när jag skulle fatta galopp galopperade han ett galoppsprång och sen var det dött lixom, han stannade så jag sket i det och gick till nästa som heter Nice. En väldigt ung ponny som var vinglig och känslig, men hon var ändå rolig och typ den stil jag gillar. Så jag funderade på henne lite, men nu är jag inte så säker längre. Troligtvis blir det inte hon heller. Om jag inte hittar nån annan kanske jag tar henne om hon är kvar då.
Sen efter henne red jag en häst som heter nåt som börjar på C, också en unghäst men verkligen tvärtemot Nice. Hon var väldigt gullig och så men lite lugnare. Sen red jag nån som heter nåt i stil med Pharma, hon var också unghäst och speciell. Kan typ inte förklara hur hon var, förutom väldigt ungig av sig, men gullig och liten.

Efter det blev det en häst som heter Latte, inte riktigt min stil det heller.

Efter det tror jag att jag red Nice igen just för att det var henne jag funderade på, så att jag skulle få känna på henne igen lixom. Och det var då jag slutade vara så säker. Kan inte förklara varför men hon var för ungig av sig lixom.

Och eftersom jag inte hittat nån jag riktigt gillade så provade jag Yoga en liten rund ponny. Haha, så gullig.

 

Men så tyvärr så hittade jag ingen häst där så jag letar vidare, fast jag är liite panikslagen för att jag kanske inte hitar nån och då blir jag inte så glad... Aja, jag får ta de som de kommer ;)

 

Vill ni se bilder så gå in på www.sjois.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0