Sorry

Tycker att min blogg har blivit ganska tråkig och antar att ni också tycker det. Men det finns egentligen bara en enkel simpel lösning på detta. Jag behöver skriva mer och ni behöver ge mig ider om vad ni vill läsa om. Ska jag fortsätta skriva tråkiga vanliga inlägg eller vill ni ha något tips av nåt slag? Kanske en bra hoppövning eller liknande. Okej, nuvet jag att jag är dressyrryttare, men jag kan ändå lite hoppning. Hehe :D

Kan också ordna tävlingar, frågestunder eller hissa och dissa. Kom med förslag så skriver jag :) Kan också be nån ta kort när jag rider nån dag så kan jag lägga upp en bildbomb.

Kram!:D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är kul med hiss & diss.saker du vill ha m.m :D typ önskelistor och så ;)

Gillar också att läsa om

2011-06-14 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0