Baka baka liten kaka

Hej igen!
Nu är jag hemma igen från en lång dag i stallet. Gick dit vid kvart i tre och kom hem tio i 6, fick ett sms och stack dit så jag var där vid 6 igen. Kom hem vid sju och åt. Roligt, men kallt. Cyklade upp andra gången vilket inte gick jättebra eftersom det var cirka 2 år sen senast, dessutom tog jag brorsans BMX som är pytteliten. Han har också sängt sadeln så lågt att man inte kan sitta ner. Mina ben darrade när jag kom upp till stallet. Haha, skillade benmuskler :D Det är så himla störande att det ska bli minusgrader bara för att solen har gått ner. Aja, vi bor i sverige xD ILite random inslängt mening men ni fattar :D

Till saken, haha. Jag har bakat idag. Det var verkligen år och dar sen senast, lite konstigt eftersom jag älskar att baka, men jag har inte haft tid lixom. Kolakakor blev det iallafall och dom blev verkligen svingoa, och snygga. Det brukar dom inte bli så jag är jättenöjd! Receptet? Fråga så får ni. Dom är jättelätta att göra förutom att man ska koka kola grejen som ska vara i och den är väldigt lätt att bränna, vilket jag gjorde, tyvärr. Men den brända smaken hann inte sätta sig så den smakar inte bränt, eller så är det jag som är så van vid att det ska göra det så, aa... Iaf, JAG tycker dom blev goa  :)

Såhär blev dom :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Blir kul att smaka, för du bakar väl och tar med till Kvikkjokk:)

2011-03-27 @ 20:50:12
Postat av: Sabbi

Vad är Kvikkjokk?

Men tillbaka till det jag igentligen skulle skriva...

Vad goa dom ser ut

2011-03-27 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0