Det roliga!

Jag har nu efter många om och men vågat fråga en person om hon ville ha medryttare. Svaret var att han ska säljas men att jag kan få rida lite osv ändå. Snacka om att jag är glad!!!!!!!! Ska provrida imon, och det kommer bli sjukt kul! Ska bara försöka få med mig nån som kan ta lite kort som jag kan lägga upp :D Då kommer det även lite om honom, förhoppningsvis.

Har hoppat Jane idag, och det gick väl helt okej. Hade vikarie och hon sa att jag red bra vägar iallafall. En bra början :D Satsar ju på dressyren så därför är jag inte så bra på hoppning. Tyvärr, hade önskat att jag var bättre. Nej, nu ska jag inte skriva vad jag är dålig på! Är allt för bra på det ;) Det är faltiskt så att dom flesta tjejer (vet inte om det är just tjejer, men har hört de nånstans) är bättre på att skriva vad man är dålig på än det bra. Ett exempel är när jag skulle skriva en grej om vad jag ville utveckla och vad jag tyckte jag var bra på. Det gick jättelätt i början och jag bara skrev på. Sen kom det en fråga där det stod: Vad är du bra på? Då plötsligt blev det väldigt mycket svårare och jag skrev kanske en grej. Max. Medans jag kanske skrev tre, fyra grejer på det jag ville träna/utveckla. Lite konstigt med tanke på att vi går runt och tycker vi är så bra när vi är i stallet/rider, men sedan inte kan skriva ner det. En liten sak jag funderar på ganska ofta.

Skriver mer imorgon!
Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0