Godmorgon!

Godmorgon allihopa!
Idag har jag inte planerat något speciellt, har ju inte Nisha längre men kanske går upp ändå. Annars tänker jag bara slappa och komma på nåt roligt jag kan skriva i ett inlägg. Några ideer? Fråga gärna frågor eller något ni vill att jag ska skriva om, kan vara precis vad som helst :D

Hade en idé om att en gång i veckan, kanske fredagar? Skriva ett lite längre inlägg om något. Tex. Hur jag började inom hästsporten, mina tankar om ridskolor eller vad jag gjorde innan jag började med hästar på allvar. Jag kan ju såklart skriva om något annat än hästar men det är ju en hästblogg ;) Kommer ni på något annat skojj så är det bara att säga till, behöver lite inspiration.

Nu tänker jag iallafall gå ner och äta, har inte gjort det än och är verkligen jättehungrig!

Vi hörs sen! Kram :D


 
Kom på en till sak jag kan skriva om, när jag hade Lillie <3 :D


Kommentarer
Postat av: Sabbi

Är Nisha svår att rida?

Har Lillie någonsin skenat med dig?



Mvh. Sabbi:)

2011-03-27 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0