Imorgon

Hejsan!
Som jag redan nämnt så är jag ledig imorgon! Så det blir massor av uppdatering! Bla. hiss/diss, vanligt inlägg och frågedag.
Med frågedag menar jag att ni kommer få fråga massor av frågor och jag svarar. Det blir väl najjs!? Man kan fråga vad som helst och jag svarar.

Idag har jag iallafall haft Citizen och det gick bra. Han va JÄTTEsöt när jag skulle ta in honom. Han blev livrädd för sin egen skugga och stannade. Men sen efter lite övertalning valde han ändå att gå. Det hade varit lite jobbit om han stått kvar där, hade ju två hästar till att hämta :D Gölliga ponnyn!
Sen red jag lektion och det gick verkligen jättebra! jag är supernöjd! 

Måste också nämna att jag fick MVG på matteprovet. 
Kram!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0