Något roligt!

Jag är glad tralalalala!!
Jag kanske kan berätta något jätteskojj snart, eller jag tycker det är de iaf ;) Till 60% Kommer det hända och jag berättar. Så fortsätt kolla in lite då och då för att hänga med vad som händer. Kan säga att det har någonting med hästar att göra, of course. Men resten får ni lista ut själva! 
  
I am HAPPYHAPPYHAPPY!!

Okej nu kanske jag överreagerar lite, men det är jag :D

Dagen i stallet va skitrolig! Jag å Ebba är väldigt stolta att vi fyllde på hästarnas TVÅ vattentunnor. Bra gjort av oss! Sen red Ebba och lilla Långben hade träningsverk. Gullen! Var ju ledig idag så har varit där nästan hela dan. Gick bara hem för att äta lunch. Eller jag cyklade. Faktiskt så har jag bestämt mig för att cykla till stallet varje dag om det inte blir snöstorm eller en orkan. Vilket inte är så troligt att det blir, så jag får nog cykla. Pappa har iallafall pumpat min cykel så jag slipper brorsans BMX. Vilken lättnad! Den är omöjlig att cykla på. Nu måste jag måla lite på en Art-grej

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0