Sista för idag

Sabbi om Godmorgon!:

Är Nisha svår att rida?
Har Lillie någonsin skenat med dig?

Mvh. Sabbi:)



Det där med Nisha kan vi ta i stallet nån dag :D
Haha jaa, Lillie har faktiskt skenat med mig några gånger. Ena gången var när jag hyrde henne och skulle skritta fram i manegen, då flög det upp en duva mitt framför henne och hon blev livrädd och satte av i världens skengalopp genom hela manegen. Eftersom hon inte bockar utan bara springer hände det inget, tack å lov! Ungefär samma sak har hänt flera gånger. Gullegrisen! :D

 



Bild i repris, men hon e ju urgullig! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA, det kommer jag ihåg!! När Lillie skenade för duvan asså :D

Jag satt där och bara MOHAHA, nu ramlar Lollo av, men det gjorde du inte D:

2011-03-29 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0