Stallet

Kom precis hem ifrån stallet. Har mockat hos Långben, Citizen och Hank idag, jagvet! Jag är snäll :D Haha, annars har jag väl inte gjort nåt speciellt. Eller jo, kan berätta världens roligaste grej som hände idag.

Sabbi skulle rida en häst som heter Robin. Han är väldigt seg och rädd för precis allt! Så skulle Sabbi racea ena långsidan, såklart stog jag breve och tänkte att jag skulle smacka på lite så de gjorde jag. Robin blev livrädd och skenade genom hela paddocken och sprang ut genom ingången, fortsatte galoppera förbi stallet och stannade på andra sidan. Helt galen! Jag som är ganska skadeglad börjar gapflabba och springer efter. När jag kollar runt hörnet på stallet e hon inte där och jag börjar skratta ännu mer. Sen kommer hon fram från ett annat hörn och skrattar hon med. ``det där måste vi göra om´´ Säger hon och jag skrattar ännu lite till. Det var helt sjukt vad jag skrattade! Man säger ju att ett gott skratt förlänger livet och det var verkligen ett gott skratt. Om jag har tur lever jag i 2 år extra.

kanske lägger in en hiss/diss ikväll
Kram


Kommentarer
Postat av: Sabbi

Den här delen gilla jag!:)

hahahahahahaha!

2011-03-27 @ 20:52:02
Postat av: Sabbi

Bra blogg frästen!:)



2011-03-27 @ 20:53:25
Postat av: Louise

Det var verkligen jätteskojj! Skrattar fortfarande när jag tänker på det.



Tack :D

2011-03-29 @ 20:00:12
URL: http://hesti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0