1 praodagen

Jaha, då va första praodagen avklarad. Allt gick bra och det var ändå helt okej skojj. Vi typ mockade, ledde in och ut alla hästar, fodrade och gjorde massa andra grejer. Det kommer bli ett kort inlägg idag eftersom jag enentligen måste gå och lägga mig snart, ska upp klockan 6 imorgon, precis som idag.

Red Fridas nya häst Pedigree idag, det gick ändå helt okej för att vara första gången. Red inte så länge utan det var nog mer att känna på honom och för att Frida skulle kolla ifall jag red han bra osv. Haha, förhoppningsvis tyckte hon de xD Men en sak är störande, han har en hoppsadel och man hamnar i stolsits hela tiden! Det är verkligen inte bra, för jag vill inte förstöra min helt okejiga sits i dressyren :D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0