Fredag!

Nu är det fredag igen och om exakt två veckor blir det att provrida första hästen, King, som han heter. Det kommer bli sjukt roligt och jag längtar verkligen!

Hade Citizen idag också och det gick bra. Gulliga ponnyn låg ner igen, fast denna gången åt han inte samtidigt... Haha! Det va de sötaste!

Vad jag vet är väl alla på Veronica Maggio just nu, själv kunde jag inte gå dit för att jag skulle till stallet :-/ Men men, ibland måste man offra sig, eller offra lät lite överdrivet, men ni fattar ;)

Vet att detta blev ett tråkigt inlägg men jag har inte så mycket att skriva om. Det kommer garanterat bli mer och roligare inlägg i auguti.

Kram!

 


Lillie <3


Kommentarer
Postat av: Frida

du skulle kommit, det var gryymt!

2011-05-20 @ 22:22:41
Postat av: Hanna;D

Du kan trösta dig med att jag städade på mitt rum när "alla" var där :/

2011-05-21 @ 13:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0