Galen uteritt

Red ut med Frida och Sabbi som hade Putte och Molly idag, själv hade jag Julle och det gick bra. Fast Putte och Molly va helt galna! Ville springa om Julle hela tiden. Haha, men vi klarade oss helskinnade tillbaka även om jag var nära på att trilla av en gång. Julle är typ tittig av sig och fick syn på ett spöke, så hon kastade sig ut på ängen och jag hade långa tyglar, satt och åkte med bara så jag var ju inte alls beredd. Jag tappade ena stigbygeln men lyckades ändå kravla mig fast så jag åkte inte av. Haha, slipper bjuda på tårta ;)

Hade tyskaprov idag, man kan säga att jag failade stort! För man skulle typ översätta ord vi aldrig någonsin hört eller visste fanns, inte jättelätt det kanske, men jag svarade på allt iallafall. Om det inte blir rätt är en annan sak :D

 

Kram! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Putte är stööörd :)

Jag tycker att du kan bjuda på tårta ändå :D

2011-05-30 @ 23:35:09
Postat av: Anonym

Haha, de tycker du va :D

2011-05-31 @ 13:26:26
Postat av: Sabina

Vadå Sabbi? , jag red på molly .. var det jag? ;)

2011-06-02 @ 15:46:09
Postat av: Louise

Nej, de va inte du!

2011-06-02 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0