Grejer jag kan skriva om:

  • Ett helt vanligt inlägg
  • hiss/diss
  • en gästbloggare kan skriva nåt (om jag får tag på någon)
  • Vad jag tycker om en speciell hästtidning
  • mina framtidsdrömmar
  • Vad jag gör om 10 år
  • Tankar om något jag uppmärksammade idag
  • Något annat skojj- något ni vill att jag ska skriva om


Lägger upp detta lilla inlägg för att ni ska ha lite insperation om vad jag kan skriva om, självklart är det insperation för mig också och jag kan med tiden lägga till grejer eller stryka över det jag skrivit om. Smart, eller vad? Vissa saker kan jag självklart skriva flera gånger om. Tex: vanligt inlägg, hiss/diss och gästbloggare.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Ett fan av din blogg! :)

Skriv gärna om dina framtidsdrömmar, hiss/diss och vanliga inlägg! :)

2011-05-05 @ 15:45:02
Postat av: Lousie

Vad roligt med ett fan! :D

Ajemen, ska skriva om dom grejorna! :D

2011-05-05 @ 19:16:00
URL: http://hesti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0