Justeja

Hade Långben idag och det gick fint.
Innan jag stack till stallet var jag och pappa å köpte ett par sporrar och ett par vita ridhandskar. Är jättenöjd med mitt köp! Tänlte egentligen också köpa ett hårnät, men det fanns inga... Så hima tråkigt.

Just nu sitter jag bara och slappar typ, jag pluggar lite också. Vi ska nämligen ha ett förhör imorgon på tsunamis tror jag. Men det var inte så mycket så jag hoppas det går bra :D

Justeja, glömde ju berätta att jag också satt in så jag har ramar runt alla bilder och att jag vet hur man vattenstämplar utan att använda photoshop. (Vet inte om jag redan skrivit nåt av de) Så himla stolt. Kan lägga in en bild så ni får se hur det blev.



Några hästar vi hade i stugan för några år sen. ;D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0