Liten break!

E hemma efter en dag i skolan. Tänkte ta en liten paus innan jag sticker till stallet för att rida lektion och sen rida ut med Långben å Citizen och klättra. Det blir skojj. Har också Citizen idag så det blir fullt upp :D Sen blire hem igen och städa+läxor. Haha, hur jag ska hinna vet jag inte, men på nåt sätt kommer det gå!

Tänkte också berätta att jag kanske får hit en kompis på fredag som ska sova över. Sen på lördagen (eftersom hon också är hästintresserad) så ska hon hänga med till stallet när jag tar Kasper och sen ska vi åka till någon hästaffär. Antagligen svensk ridsport och börjes. Då tänkte jag köpa ett hårnät som första grejen eftersom det inte fanns på stället jag var igår. STÖRANDE! Menmen, det finns nog där, eller det måste finnas där, annars vet jag inte vad jag ska göra... Får köra med tofs bara då, det har jag faktiskt gjort på alla andra tävlingar jag varit med på. (Hade mycket längre hår också då som ni sett på tidigare bilder)

När jag kommer hem, om jag har tid, tänkte jag lägga in ett längre inlägg om något. Vad vill ni att jag ska skriva om? Kanske svara på en fråga? Eller något annat roligt ni vill veta? Om ni inte kommenterar kommer jag bara på något, så får vi hoppas att ni vill läsa om just det.

Tog bilden från google

Kram så länge! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0