Märkestagesridning

Som alla vet så skulle jag rida upp för ett märke idag. Det gick verkligen jättedåligt! Corona (hästen jag hade) tyckte domarna var jätteläskiga och vägrade gå nära. Sen sitter det en whiteboard-tavla på väggen som hon trodde skulle hoppa på henne och vägrade gå förbi där. Det blev tvärstopp och sen kastade hon sig bakåt. Lite tråkigt med tanke på att jag redan börjat rida programmet. Hoppas bara att det inte blir för mycket avdrag...
Det tråkigaste var nog att det gick skitbra på framridningen. Hon bjöd bra och gick väldigt fint. Haha, okej nu ska jag inte skryta MEN det var en mamma som kom fram till mig och sa att jag rider väldigt bra och att jag är den ända som har fått Corona i form. det gladde mig såklart! :D:D

Sen måste jag också berätta att brandlarmet gick på skolan idag, igen. Den gick även iförrgår tror jag att det var. Fast då var det en övning, idag kom brandmännen. Som tur var så brann det inte. Haha, fick lite panik för min mobil låg i mitt skåp och jag kan inte leva utan den. Dom flesta som känner mig vet att jag är sms-beroende, vilket kanske inte är så bra, men det är liksom ett sätt att hålla sig uppdaterad. Precis som facebook för andra. Lite konstig dedär men så är det :D

Eftersom det var en som ville att jag skulle skriva om mina framtidsdrömmar så tänkte jag börja skriva på den nu så kommer den nog upp imorgon eller i bästa fall ikväll.

Kram!


Corona



Eftersom ni redan sett Corona-bilden slänger jag in en på Lillie också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0