Mina framtidsdrömmar

Tänkte skriva om mina framtidsdrömmar som önskat.

 

Först och främst vill jag komma in på ett bra gymnasium. I nuläget blir har jag tankarna på ett gymnasium som verkar ganska intressant där ridning är en del av schemat och undervisningen. Kommer jag inte in där har jag ingen plan B utan får ta det som det kommer. Som ni kanske fattar så vill jag bli nåt med djur, kanske veterinär eller liknande. Men det är ett ganska långsiktigt mål.

För just nu är nog målet att hyra hem eller kanske köpa och sedan tävla lite högre klasser, i dressyr då såklart ;) Eller köpa blir nog också ganska långsiktigt men hyra hem vill jag göra till hösten och hoppas på att det kommer gå. Sen är väl dom flesta målen att atarta den och den klassen och bli placerad ganska bra osv. Sen har jag såklart ganska töntiga mål, enligt mig, som typ aa, nu kommer jag inte på något bara för det xD Haha

Jag skrev faktiskt en lista den 1/1-2011 som jag inte för öppna förrän den 1/1-2012. Och däri står det saker som jag vill ha gjort under hela året. Målet med listan är att uppfylla så många som möjligt såklart. Skrev ner kanske tio punkter och kommer knappt ihåg någon, fast det är poängen för man vill ju bli överraskad när man öppnar den.
Jag tycker ni ska göra samma sak för det är ganska roligt :D

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0