Mitt första köp!

Köpte första grejen till hästen idag. En lädergrimma + ett ludd! Så gulligt, längtar verkligen tills jag kan prova den! :D Som det ser ut nu så blir det King, måste bara provrida och om jag gillar honom så hämtar vi honom i augusti. Lägger in en bild på grimman imon då det också kommer bilder när jag hoppar Långben, som jag ska göra imorgon alltså ;) Önska mig lycka till xD

Idag har det inte hänt speciellt mycket, blev inget stall heller då Kasper har åkt... Utan bakade en citronpaj. Den ser god ut, fast jag vet inte om jag kommer våga smaka för det var ett litet scary recept, får be nån annan prova innan ;) Haha.
Köpte också ben&jerry glass idag, min första nånsin! GUD va gott de va! Kunde nästan inte slita mig från burken.

Half baked blev de!


Tänkte också berätta att jorden inte gick under idag!

Jag är inte död, tralalalalala!
Tycker vi ska ha en tyst stund för alla som tog livet av sig pågrund av detta. R.I.P

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0