Två stall

Idag när jag kom hem stressade jag iväg till billdal för att rida lektion där. Jag hade Dunder och vi tränade på lite olika grejer. Det gick helt okej i början och det blev bättre och bättre. Sen i slutet gick det sjukt bra och jag är svinnöjd! Fast han va lite jobbig i galoppen för han typ sköt in inre bakbenet innanför spåret... Askonstigt, men det var bra, för då kunde jag träna på att skjuta in den igen ;)

Sen stack jag til K-stallet för jag skulle ta Julle igen eftersom ägaren blivit sjuk, stackare... Hon var snäll och det gick helt okej när jag red. Tränade inte på något speciellt eftersom det var trejde gången jag red henne, så det blev lite `rida runt i paddocken och slöa´ ridning :) Haha. :D

Provet jag skrev idag tror jag inte allt gick bra. Speciellt inte en del som jag det att jag har fel på, för jag ändrade från rätt till fel bara för att jag trodde de va rätt, men sen kom jag på att de va fel. Krångligt? Haha, inte jättebra på att förklara :D

Natti!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0