Vad tycker ni om månlandningen?

Sitter här och funderar på om månlandningen verkligen var riktig eller om den var fake. Vad tycker ni? För det finns jumassa argument om att den är fake, tex. att det inte var några stjärnor p¨å deras bilder, flaggan svajade och skuggorna var åt olika håll.
Tror själv att det är fake, men man vet aldrig. Hittar baramer och mer bevis på att det är riktigt.
Därför undrar jag vad nu tycker? Kan lägga upp ett längre inlägg med mer argument och bilder mm. ifall ni vill :D

Kram!


Kommentarer
Postat av: sarah thorsén :)

sv: Hej! Vet du vad GLAD jag blev när jag såg detta ? Med tanke på att du ska hyra från tenhult, kan det nog inte vara någon annan än honom.

Om du gillar den typ av häst jag gillar, så kommer du älska honom vill jag lova, han är underbar och värd det bästa!



Du får jättegärna höra av dig om hur det gick och så på fredag, det skulle jag uppskatta jättemycket verkligen.



Tack föresten att du hörde av dig, detta gjorde min dag :D

2011-05-31 @ 22:25:41
URL: http://sthorsen.blogg.se/
Postat av: sarah thorsén :)

sv: Hej! Vet du vad GLAD jag blev när jag såg detta ? Med tanke på att du ska hyra från tenhult, kan det nog inte vara någon annan än honom.

Om du gillar den typ av häst jag gillar, så kommer du älska honom vill jag lova, han är underbar och värd det bästa!



Du får jättegärna höra av dig om hur det gick och så på fredag, det skulle jag uppskatta jättemycket verkligen.



Tack föresten att du hörde av dig, detta gjorde min dag :D

2011-05-31 @ 22:26:09
URL: http://sthorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0