Bläbläblä

Hade Julle idag så jag red ut med Frida och Putte. Allt gick bra förutom att Julle blev rädd för spöken minst hundra gånger. Gulliga polle!

Har verkligen varit där hela dan! Men det känns inte som det, tiden bara flyger iväg! Ibland kan det vara så att man kommer, fixar höpåsar och sen snackar med alla, sen inser man att man har varit i stallet i 4 timmar men inte gjort nånting! Därför är det så himla gött att ha lov. Man slipper tänka på läxor och att inte komma hem allför sent. Nu bara är man och kommer å går som man vill lixom. ASGÖTT!

Detta inlägget kommer bli kort och tråkigt men jag lovar att bättra mig nu till sommarlovet. Ska försöka få nån som tar kort imon när jag tränar med Putte så ni får se hur det går och kanske se skillnad från när jag red han första gången.

Kram alla! :D


Kommentarer
Postat av: paula

Hej Paula här jag bara undrar om du kan bestämma det där med Bloggen innan midsommar Så att vi isåfall kan sätta igång ;) ??? helt Okej ok du inte vill <3

2011-06-16 @ 21:58:49
URL: http://pauladrarochfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0