Nu sticker jag

Hej då alla!
Nu sticker jag till stallet i några timmar :D Ska ta Citizen och rida lektion. Ingen aning vem jag ska ha för vi har byte.

Kan berätta världens roligaste grej som hände idag när vi skulle springa till spårvagnen. Va beredda jag har inte den bästa humorn (enligt typ alla, inte mig) Iaf. Våran No-lärare skulle typ springa efter en elev som hade stuckit. Vi var bakom honom och han sprang ner i nån ingång. Sen efter typ 2 sekunder kommer upp igen och skrattar. Han hade tydligen sprungit fel. Skulle in i nästa grej där man kan gå in. Skrattade så jag höll på och dö, inte jättebra för då kan man typ inte springa och vi var nära på att missa spårvagnen. Vi hann precis trycka på knappen innan den åkte. skillat!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0