Hemma än en gång

Ja, nu e vi hemma igen och jag åt nån tortellini med kyckling. Det var mummsit!

Just nu sitter jag och kollar på AFV (americas funniest homevideos) och jag har kramp i magen av allt skratt. Fattar egentligen inte varför man skrattar av att andra slår sig... fast jag är ju ganska skadeglad så det hade varit konstigt om jag inte skrattade xD

Taggar verkligen järnet nu tills tävlingen nästa vecka. Hade tänkt träna på programmet när jag rider Kasper nästa gång, så blir det lite mer att jag gör det och då blir det lättare för mig att komma ihåg. Ska också lära mig ett annat program för att jag ska ta ett märke, men det kommer nog gå bra, om jag inte blandar ihop dom. För det hade inte varit jätteskojj... Eftersom jag inte har en egen kavaj har jag fått tag i en som jag kanske kan låna om det passar, ska prova den imorron. Alla håller tummarna för att den gör det för jag kommer verkligen bli jättebesviken om den är för liten.

Är det förresten någon som vill ta kort på tävlingen? Det hade varit skojj att ha lite bilder för bloggen. När jag står breve kommer jag ta driljarder kort när hon är knoppat osv. Men det blir svårt när jag sitter på. Haha, de skulle se lite roligt ut om jag satt med en kamera samtidigt som jag rider. Min humor, jagvet. Fast den som har samma fattar skämtet xD


Nån hopptävling för hundra år sen :D

Kram!


Kommentarer
Postat av: Vilma - Rainbowtears ~

Aaww Nokia :) <3

2011-04-30 @ 21:04:29
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: Sara

Klart att jag vill ta kort, nu när jag halvt tvingat dig att vara med. Vi måste ju föreviga det!!!!

2011-05-01 @ 12:17:17
Postat av: Louise

Haha! De e bra Sara :D

2011-05-01 @ 17:31:10
URL: http://hesti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0