Saker ni inte visste om mig

  • Jag äter alltid kanterna först- Blir så mycket godare då lixom. Har alltid gjort det och kommer alltid göra xD
  • Jag har tävlingssimmat- Ja, faktiskt. Jag var kanske inte jätteduktig men vi åkte ändå på tävlingar som låg timmar iväg.
  • Jag har tränat karate- Det kan man inte tro men jag tränade det i några år och fick blått bälte, vilket är ganska högt.
  • Jag kan börja snacka norrländska ibland- som jo och att jag lägger till -re efter varje ord. Mina föräldrar kommer från norrland och typ alla mina släktingar bor där
  • Jag har varit hopprädd- Faktiskt så har jag det, men bara kanske ett halvår. Tyckte det var tråkigt att hoppa typ 40 så jag hoppade högre och kom över rädslan. Vilket jag är jätteglad för nu!
  • Jag får dåligt samvete om jag inte hjälper till- Om någon frågar typ i stallet om jag kan göra nåt, måste jag göra det. Annars får jag dåligt samvete
  • Jag älskar min jw hjälm- Tycker den är skitsnygg och jätteskön!
  • Jag hade hår ner till rumpan innan- Men det var sjukt jobbit! Klippte av det sen när jag inte orkade med det mer, alla blev heelt chockade ! Skitskojj:D



Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0