Sista inlägget

Jaha, nu åker jag imorgon. Detta blir nog det sista inlägget innan jag kommer hem, har jag tur kanske jag får tag på internet och kan lägga in nåt litet så håll utkik! Vid 7 bär det iväg, åker bil så det kommer ta 9h sedan ytterliggare 9h på lördag eftersom vi bara kommit halvvägs då. Önska mig lycka till! Men så tråkigt kommer jag inte ha, har en video i bilen så kan titta på film hela vägen. Har två nya filmer, i rymden finns inga känslor och nån holmes film. Najsit!

Ridningen idag gick helt okej. Hade en häst som heter Corona och hon gick helt okej. Ett bra slut innat lovet. Efter det skulle vi iväg med marsvinen till Frida (gästbloggare) det tyckte dom nog va kul för dom har sina kompisar där, Happy och Eddy som också är 2 marsvin. Har jag nämt att jag har två marsvin förresten? Det kanske jag inte har. Dom heter Hugo och Othello iallafall och är dom sötaste ever! :D Kan skriva ett längre inlägg om dom när jag får tag på internet.

 



Othello (vänster) Hugo (höger) Sötnosarna! :D <3

Kommer sakna er alla! Kram på ett tag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0