Snart åker jag

Ja, tyvärr, snart åker jag... Men ni kommer få massa härlig uppdatering från en gästbloggare, Frida. Det kommer nog bli super! :D

Hade Kasper idag. Det gick sådär. Tränade på att han ska lyssna på skänkeln på en gång istället för att man ska behöva skänkla tusen gånger innan han ökar ett steg. Det gick helt okej och i slutet lyssnade han riktigt bra. Blev ingen riktig muskelträning utan bara att han skulle lyssna. Blir nog samma sak nästa gång jag rider, men det är ett tag kvar. Hm, vet inte hur jag ska överleva att inte rida på 10 dagar! Kommer inte kunna blogga heller, men om jag får tag på internet nånstans ska jag lägga in något.

Kom precis på att om exakt 10 dagar fyller jag år. YEY! Blir 15 då men kommer inte våga köra moppe. Är verkligen jättemesig! Även om jag håller på med hästar och inte är rädd överhuvudtaget för att rida så är jag rädd för att köra/åka moppe.
Nu måste jag iallafall börja packa :D Skriver ett inlägg imorgon.
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0