Kommer idag

Mina tankar idag är nog att jag och pappa sticker till nåt ställe och köper hö till marsvinen och kanske ett vintertäcke. Haha, jagvet, lite tidigt. Men det är bäst att passa på när man har pengar ;)
Få se vad jag hittar, men hoppas på ett fint täcke med hals. Vore bäst om den redan satt på för orkar inte springa runt och leta efter en som man köper lös. Menmen. Sen kanske jag sticker till stallet en stund om nån hör av sig :)

Så, planer för bloggen. Tänkte slänga in en hiss/diss av nåt slag, och förhoppningsvis nåt annat om ni kommenterar på mitt andra inlägg jag skrev igår. ;) Sen kommer det säkert bilder om jag hittar ett täcke ;)

Kram på er!


Suddig bild, men den är gullig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0