För lång för Putte

Har hört ett antal gånger nu att jag är för lång för Putte. Visst, jag vet att jag är det. Men jag vet också att jag inte är för tung för honom. Dessutom kan jag rida honom rätt vilket gör att han störs ännu mindre  på det.

Det är inte min häst så jag rider honom inte varje dag. Jag fattar inte vad som är problemet? Jag ser inte alldeles för lång på honom med sadel, och när jag tävlade honom sa domaren ingenting, som hon sa till en annan.

Jag skulle aldrig själv skaffa en c-ponny, just eftersom det är för litet. Men när det bara är en medryttarhäst så är inte de ett problem.
Inse bara att jag inte kan slita mig från honom. Och sluta säga att jag är för stor, för det vet jag redan!


Haha, gölliga pollen <3


Kommentarer
Postat av: Sabbi

när ska du lägg upp mitt in lägg?????????????



2011-07-17 @ 20:30:45
Postat av: Anonym.

Till vem sa hon att någon var för stor för sin ponny?

2011-07-19 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0