Gårdagen

Tänkte skriva lite om vad som hände igår, även om det inte har något alls att göra med hästar. :)

Det började med att jag vaknade vid lunch, och åt frukost. Sen gjorde jag mig iordning och stack ner till byn för där skulle vi äta lunch med hela släkten. Efter det va vi lite där och tjattra. Med tjatter hör ju fika in såklart x)
Ni fattar nog vart jag vill komma.
Jo, men iallafall. Sen vid halv 6 stack vi till folkan för vi skulle ha en typ släktträff med kusiner, och massa. Där åt vi middag, fika och nattamat. Men det var trevligt iallafall och jag vann en skål, för vi hade lottdragning.

Haha, dagen slutade iallafall vid halv två med en full mage.
Klaga ska man inte göra för vi åt sjukt god mat!

Hade bra allihopa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0