HEJ!

Hej alla!
Nu vet jag att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag, men jag har faktiskt inte haft nån lust. ska försöka börja så smått igen.

Okej, lite nytt: Jag vet nu vilken häst jag ska ha igen och har däför varit på Ullared med en kompis och handlat lite grejer. Bilder kommer ikväll ;)

Ny vecka, nytt tema. Hästar på sommarbete är temat och då undrar jag vad ni vill att jag ska tipsa/skriva om. Kan ju nämna att Putte släpptes i onsdags och var gulligulli! Har lite funderingar, jag kanske kan skriva om giftiga växter elr nåt? :)

Kram! :D


Kan bjuda på en bild när jag var pytteliten! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Vem var hästen?

2011-07-01 @ 19:44:36
Postat av: Louise

Tyson, tror jag ;)

2011-07-01 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0