Kommentera! (:

Har nu käkat, kollat in massa andra bloggar och PACKAT! I cant believe it! Eller jag är inte klar än, men jag har iallafall börjat. :) Även om jag packar klart mina grejer idag, måste jag ändå göra massa imon för marsvinen ska också med. Dom kan man inte precis stoppa in i bilen idag. Stackars marsvin .. !

Tänkte också nämna att ni får kommentera vad ni vill att jag ska skriva om så jag kan göra några tidsinställda.
Så, Vad vill ni att jag ska skriva om? Kan vara precis vad som helst! :D
Om ni kommer ihåg så la jag ju in ett inlägg om hur man knoppar för ett tag sen, vill ni att jag ska göra typ samma sak fast med nåt annat? Kanske pannknopp ? Ni kommenterar- jag levererar :)

Kram!



Kommentera bra nudå!
Känns så onödigt att skriva annars...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite hiss/diss & snygga matichningar & utrustning ochsånt :D!

2011-07-08 @ 20:43:24
Postat av: Olivia

Kan du inte skriva om dom sakerna du allra helst vill ha? :D (Förutom häst ;))

2011-07-08 @ 20:44:06
URL: http://everythinghorzes.blogg.se/
Postat av: barbie

fin blogg!

2011-07-08 @ 21:15:40
URL: http://barbiie.webblogg.se/
Postat av: Bella

Gärna hur man lindar hehe (aa)

2011-07-16 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0